Cusco 20-10

20 oktober 2017 - Cusco, Peru

Wij hebben heerlijk geslapen. Wat een genot, geen wekker die afloopt. Wij ontbijten laat. Wij maken er een relaxed dagje van. Wij lezen wat, werken de blogs bij. De foto's. Nog wat lezen en slapen. Om 14.00 uur de stad maar eens in. Wat doe je op zo'n dag.... Wij komen een kapper tegen. Bert laat z'n haar weer kort maken met de tondeuse. De beste man doet het met liefde. Zo behoedzaam. Bij oren en in de nek gaat hij nog even met het mes langs. Wat eau de cologne er op en het is weer klaar. Wij komen nog schoenpoetsers tegen en Bert laat zijn schoenen ook maar gelijk doen. Eerst gaat de man er met een borstel over. Het stof vliegt eraf. Kan ook niet anders. Invetten, uitpoetsen en nog even met de doek erover voor het glimmen. En dat doen ze... glimmen. Deze man legt ook z'n ziel en zaligheid er in. En voor het geld hoef je het niet te laten. 😁 We lopen in een ander gedeelte van Cusco dan een paar dagen geleden. Wij komen nog bij een locale markt uit die wij nog over lopen. Helaas hadden wij geen fototoestel bij ons .... Dom! Maar gelukkig nog een telefoon waar wij foto's mee kunnen maken Wij zien bij de kantoortjes de foto's van de rainbow Mountain.  Wij hadden het graag willen zien. Dat zou betekenen dat wij het vandaag hadden moeten doen en dan hadden wij er ook weer behoorlijk vroeg uit gemoeten. ( lees midden in de nacht ) Jammer, maar je moet keuzes maken. Het is een goede keuze om vandaag rust te pakken. Na wat rond slenteren gaan wij weer richting ons hotel. Wij nemen een wijntje en een biertje!