Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
497

Over ons

Wij zijn Bert en Ina. Reizen is onze passie. Wat valt er nog veel te ontdekken ente zien. Er staan nog heel wat bestemmingen op onze bucketlist. Helaas gaat het niet elk jaar lukken, maar misschien kijken wij er daarom wel zo ontzettend naar uit en hebben er super veel zin in!

Wat het mooie is aan reizen? Nieuwe plekken ontdekken, een andere cultuur, mooie natuur, mooie mensen ontmoeten, geuren opsnuiven en wat al niet meer. De herinneringen neem je voor altijd mee in je hart. Je kunt je foto's laten zien, maar dat haalt het niet bij wat je meemaakt en meeneemt voor de rest van je leven!

Over onze reis

Eindelijk gaat onze jarenlange droomreis in vervulling! PERU. De reis die wij maanden geleden al helemaal uitgestippeld en gepland hebben. Na goed inlezen en verdiepen, de ene keer een bestemming erbij en de andere keer wat geschrapt, is dit de uiteindelijke reis geworden. Qua tijd goed te doen, zelfs af en toe een relaxdagje!

Bezochte landen

Wij hebben 25 landen (10%) bezocht:

Aruba, Bulgarije, Cuba, Cyprus, Duitsland, Egypte, Frankrijk, Gambia, Griekenland, Ierland, Indonesië, Israël, Mexico, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Peru, Portugal, Spanje, Thailand, Tsjechië, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Zwitserland.